پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
این جمعه هم گذشت
نوشته شده در جمعه 19 اسفند 1390
بازدید : 1026
نویسنده : میثم حیدری

                                     امام زمان(عج)

ساعات عمر من همگی غرق غم گذشت‏

                                                                              دست مرا بگیر كه آب از سرم گذشت‏

مانند مرده‏ای متحرك شدم، بیا

                                                                              بی تو تمام زندگی‏ام در عدم گذشت‏

می‏خواستم كه وقف تو باشم تمام عمر

                                                                              دنیا خلاف آنچه كه می‏خواستم گذشت‏

دنیا كه هیچ، جرعه آبی كه خورده‏ام‏

                                                                             از راه حلق تشنه من، مثل سم گذشت‏

بعد از تو هیچ رنگ تغزل ندیده‏ایم‏

                                                                             از خیر شعر گفتن، حتی قلم گذشت‏

تا كی غروب جمعه ببینم كه مادرم‏

                                                                            یك گوشه بغض كرده كه این جمعه هم گذشت‏

مولا، شمار! درد دلم بی‏نهایت است‏

                                                                           تعداد درد من به خدا از رقم گذشت‏

حالا برای لحظه‏ای آرام می‏شوم‏

                                                                          ساعات خوب زندگی‏ام در حرم گذشت‏

سید حمیدرضا برقعی‏

تنظیم: موسوی، گروه دین و اندیشه تبیان



تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: دینی و مذهبی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: این جمعه هم گذشت ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: